Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen správně fungovat.
Seznam | |
---|---|
31/262 (12%) | |
164/262 (63%) | |
Jiný vyhledávač | |
21/262 (8%) | |
4/262 (2%) | |
Rádio | |
2/262 (1%) | |
Viděl(a) jsem prodejnu | |
37/262 (14%) | |
Viděl(a) jsem firemní auto | |
3/262 (1%) |
Nákupem výrobků Brita pomáháte
Při nákupu nad 1500,- Kč doprava zdarma!
Před nákupem výrobků Brita si ověřte zda:
1. Je prodejce autorizovaným prodejcem výrobků Brita v ČR, je Vám schopen zajistit servis?
Autorizovaný prodejce Brita Vám v případě vady výrobku, nebo jeho poškození vymění jakýkoli náhradní díl zdarma a to i pozáručně. Černí prodejci nemají k náhradním dílům přístup, takže se Vám nákup u takových prodejců v konečném důsledku hodně prodraží. Autorizovaní prodejci Brita mají i faktury označené logem autorizovaného prodejce.
2. Je požadovaný výrobek určen pro český trh?
Má výrobek originální český návod, český popis na obalu, uvedeného dovozce do ČR a další ze zákona povinné údaje?
Německé filtry nejsou určeny pro český trh a jejich prodej zde není povolen kvůli vysokému obsahu stříbra. Pro ČR jsou určeny filtrační patrony s jinou mixážní směsí, která je přizpůsobená místním normám a vodovodním podmínkám. Čas od času se objevují spekulanti, kteří využívají cenového rozdílu těchto dvou směsí a německé patrony zde prodávají, což lze označit za klamání spotřebitele.
3. Je prodejce schopen odebrat použité patrony k recyklaci?
Český trh s výrobky Brita je zapojen do celosvětové recyklační akce Brita. Za každou vrácenou patronu nabízíme slevu 5,- Kč na nákup nové patrony.
4. Nabízí prodejce záruku spokojenosti Brita?
Firma Brita díky tomu že velmi dbá na prestiž značky a kvalitu s ní spojených služeb, nabízí všem zákazníkům celosvětově tzv. "Záruku spokojenosti". Pokud nejste z jakéhokoli důvodu spokojeni se svým systémem filtrace vody BRITA, můžete jej do 30 dnů od nákupu vrátit a dostanete zpět celou částku.
V poslední době se na nás lidé čím dál více obracejí se stížnostmi na "černé" prodejce, což nás vůbec netěší. Takovýmto nepříjemným situacím se snažíme předcházet informovaností zákazníků. Pokud jste naletěli "černému prodejci", máte problém s uplatněním reklamace apod., informujte nás. Společně se můžeme pokusit najít řešení a věc vyřešit k Vaší spokojenosti. Snažíme se držet prestiž značky Brita a služby s ní spojené na vysoké úrovni a bylo by nám líto pokud by tato značka díky nezodpovědným obchodníkům ztratila jméno u svých zákazníků.