Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen správně fungovat.
Seznam | |
---|---|
31/262 (12%) | |
164/262 (63%) | |
Jiný vyhledávač | |
21/262 (8%) | |
4/262 (2%) | |
Rádio | |
2/262 (1%) | |
Viděl(a) jsem prodejnu | |
37/262 (14%) | |
Viděl(a) jsem firemní auto | |
3/262 (1%) |
Nákupem výrobků Brita pomáháte
Při nákupu nad 1500,- Kč doprava zdarma!
U nás Vás nepříjemné překvapení nečeká.
Reklamace řešíme rychle a pro Vás pohodlně!
Výrobky Brita jsou vysoce kvalitní s minimálním počtem reklamací.
Pokud však i přesto zjistíte vadu u nás zakoupeného výrobku, řiďte se následujícími pokyny:
1. kontaktujte nás a popište závadu (nikdy nám neposílejte vadný výrobek bez předešlého kontaktu)
2. po domluvě Vám oznámíme termín dodání nového výrobku (velkou většinu reklamací řešíme výměnou)
3. řidič České pošty Vám v domluvený den přiveze vyměněné zboží na uvedenou adresu.
4. V balíku s novým zbožím Vám zašleme odpovědní štítek. Vadné zboží zabalíte dobře do krabice, a zašlete na naši adresu:
Cenote s.r.o. Brita-filtry.cz, Mariánské nám. 1, 617 00 Brno
Namísto známky nalepíte přiložený odpovědní štítek a balík podáte na svojí poště. Poštovné neplatíte, hradíme je my.
5. v případě, že dodržíte uvedené body, jsme schopni řešit reklamaci velice rychle. Nové zboží můžete mít již během 1-2 dní.
6. jelikož nám záleží na spokojenosti zákazníka, veškeré náklady na vyřízení reklamace hradíme my.
Přejeme příjemné používání výrobků BRITA!
Jako autorizovaný prodejce značky Brita, na námi prodané výrobky poskytujeme nadstandardní záruční i pozáruční servis, vč. náhradních dílů na konvice zakoupené u nás zdarma! Spadne Vám nešťastnou náhodou konvice a rozbije se? Pokud jste ji zakoupili u nás, zdarma Vám poškozenou část na základě předloženého nákupního dokladu vyměníme.
Reklamacie na Slovensku zasielame cez Slovenskú poštu